Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Lena - 17 juni 2009 00:16

Idag på förmiddagen när jag vaknade sken solen från klarblå himmel, och jag tänkte att det kunde vara en perfekt dag att åka till Skansen.

Jag väckte barnen (som för en gångsskull sov längre än mig ;-) ) och vi åt frukost och gick sedan ut för att ta bussen till Brommaplan och sedan T-bana och vidare buss till Skansen! :-)


Väl framme på Skansen gick vi först till Lill-Skansen för att Nike ville visa Isabella alla smådjuren. (Dock somnade Isabella precis innan vi nådde fram till Lill-Skansen, och Nike var mycket bekymrad över detta!)

Vi gick vidare till de Nordiska djuren och sedan till Aqvariet.

Efter det fikade vi lite på en bänk i parken och åt varsin glass.

Även lite karuseller och chokladhjul hanns med innan det var dags att bege oss till bussen.


Vi åkte pendeltåg till Spånga och tog bussen därifrån direkt till  Nikes simskola i Spångahallen.

Romanos kom med bussen från andra hållet och mötte upp oss vid simskolan. :-)


Det var tre trötta barn som somnade på kvällen efter dagens utflykt! :-)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards