Alla inlägg under november 2016

Av Lena - 12 november 2016 17:41

Denna vecka har Emilio endast gått en dag pa dagis innan det var dags för honom att bli sjuk. 40 graders feber som nu övergått till hosta! 

Jag har Vabbat 2 dagar denna vecka men hoppas på att lillen ska vara frisk till nästa vecka då det åter är dags för jobb för mig. 


Idag har vi varit hos en fotograf och tagit gruppbild på alla 4 barnen. En så duktig fotgraf (Eva) som verkligen lyckades med att fånga alla 4 vildingar på samma bild!    (Jag själv lyckades ju inte ens fånga Emilio och en DOCKA på Romanos arm för några år sedan, Emilio var för rörlig!   )


Efter fotografbesöket körde jag Nike och Bella till Bromma blocks där de gick omkring några timmar medan jag pluggade. De passade på att äta lunch och fika där samt köpa present till Isabellas kompis som hon ska på kalas hos imorgon.


I kväll blir det paj med rödbetor och fetaost och sedan fortsättning på en ny deckarserie som vi börjat kolla på. 


Isabella är hos sin kompis Nelia i porten bredvid. Hon är bara här på helgerna så då passar de på att umgås intensivt.   


Min och Romanos fine vän och arbetskamrat som vi känt i över 10 år har gått bort för ett par veckor sedan. Många tankar och mycket känslor... Vi jobbade många många nätter tillsammans och jag drömmer om att jag kommer till jobbet för att jobba och han sitter på sin vanliga stol för att ta emot kvällsrapporten som att ingenting har hänt! SÅÅÅ svårt att ta in och förstå att det inte är sant! Att vi aldrig mer ska kunna ha våra låååånga diskussioner om allt och inget, de diskussioner som våra arbetskamrater blev så trötta på att så fort vi började prata om något sa de:

-Nej, nu börjar ni igen. Nu gör jag något annat!    


Många kramar på er mina fina vänner och ta hand om er och varandra! Lev livet VARJE sekund!       


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards