Alla inlägg under augusti 2018

Av Lena - 27 augusti 2018 10:47

Då har vardagen anlänt efter en helt underbar sommar! Skolorna har börjat och dagis lika så.


Vi har hunnit vara en långhelg på Väddis och njutit av den sista värmen där för i år (troligtvis).


       


Grannen kom över en förmiddag och hälsade på med hunden Alice.


   


Vår älskade Nike kom hem efter sin 3 veckors långa språkresa på Malta! Vi mötte henne mitt i natten på Arlanda och svåra avsked var det mellan kurskamraterna som levt så tight ihop under denna tid   


 


Vår yngsta dotter Isabella har fyllt hela 10 (!!!) år! 


             


Morfar och Marita kom på en lite försenad födelsedagsfika då vi var i Tyskland på själva födelsedagen! 


I lördags var Romanos och jag på vårt första Bodypump-pass på flera år! Skönt att komma igång igen med lite träning! Vi mötte Kirsi där också! Så trevligt! Och tungt pass med mycket träningsvärk efteråt   .


På kvällen var det äntligen dags för mig och Romanos att få gå på GES konsert på Skansen! Åhhhh vad bra den var! Helt otroligt!!!!


   


Och vi fick även lyckan att få träffa vår gamla vän och kollega Annika igen! Vi jobbade ihop så många år alla 3!  


Jag, Jenny och Helen har också hunnit med en date vid Kanaanbadets cafe! Vi fick en lite fyrbent kompis som sällskap också   


   


I veckan nu blir det ett par arbetspass för mig! Ska prova på lite nytt jobb och är såå nervös... 

Men det ska bli jätteroligt och jättespännande!   


I kväll är det åter dags för ett yogapass med Mona! Veckorna går så fort! Känns som jag nyss var där och ändå har det gått 7 dagar!


Ha en underbar vecka alla mina fina vänner!        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards