Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Lena - 7 juni 2009 22:22

Idag har Nike varit på sin kompis Rebeccas 6-års-kalas!

Hon hade en "bal-klänning" på sig som blev mycket populär bland främst flickorna på kalaset! :-) (En lila klänning i "bal-klänningsmodell" som jag och Nike köpt för 100:-= halva rea-priset på Lindex i höstas! ;-) )


Isabella har även spexat lite på några foton. På det översta ligger hon under sin barnstol och skrattar medan hon rycker i dess ben, på den andra och tredje har hon en föreläsning för sin nalle (egentligen Nikes nalle som hon fick av farfar Per när hon föddes) och på den fjärde bilden sitter hon med sin matsked i munnen! :-)


På kvällen roade Romanos och jag oss med att baka lite mörkt matbröd. Det är så bra att ha liggandes i frysen och bara tina när man vill ha lite "färskt" bröd! :-)


Jag blev så glad idag när jag fick sms av min vän Jenny i Bålsta.

Sist jag var där pratade vi om vita spaljéer som vi vill ha till Väddö, och jag frågade Jenny om hon sett några någonstans eftersom jag har letat som en galning! Det hade hon inte gjort.

Men idag fick jag ett sms om att hon hittat vita spaljéer och att hon köpt några till mig! :-)

TACK Jenny för att du tänkte på mig när du såg dem!! :-)

Vi ska ha dem under den höga altanen på framsidan! (Lite svårt att förklara, men bild kommer när de är uppsatta! :-) )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards