Alla inlägg under april 2018

Av Lena - 18 april 2018 13:55

Under påsklovet åkte vi till vår favoritstad Prag med våra vänner familjen Hedgren! 

Det var ju fjärde gången som jag var där och jag älskar staden bara mer och mer! Så vacker! Så trevliga människor! Så rent och fint! Så billigt!


Vi bodde på ett jättebra och trevligt hotell som låg helt centralt! Nära till allt!


         


Vi promenerade mycket och vädret var helt fantastiskt! Sommarvärme!   


               


   


Nike med sin favoritdrink!   


         

Som vanligt gick tiden alltför fort när man har så trevligt!


Har hunnit jobba en hel del förra veckan. Vi har också firat av vår finaste jobbarkompis Ella som nu har bytt jobb med nya utmaningar! Vi hade en helkväll på Gnarleys Market i Vällingby.


Idag och imorgon är jag hemma med Emilio och VABar. Har är förkyld med lite feber och hosta.


Ha en underbar onsdagskväll alla mina fina vänner! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards