Alla inlägg under november 2017

Av Lena - 6 november 2017 13:17

Isabella har ju "oturen" att fylla år på sommaren så hon har inte haft något kalas för sina kompisar under många år (har självklart haft familjekals men inte med klasskompisarna).

Detta år önskade Isabella att få ha kalas på något lekland så vi bokade in kalas på Andys Lekland här i Bromma och Isabella bjöd sina närmaste kompisar från gården samt alla tjejer i klassen! En mycket nöjd och trött tjej var det efteråt!       


       


I veckan som var har det ju varit höstlov för barnen. Theo och Nike åkte med Johan till Cypern medan vi andra tillbringade de flesta av lovets dagar på underbara Väddis!


     


Vi var hemma i Bromma onsdag och torsdag och jobbade och på torsdagen hade de Halloweenfest på dagis. Emilio var utklädd till skelett! Isabella och hennes fritids åkte till Skansen och var där hela onsdagen.


 


Jag har även äntligen fått mina hörapparater! Vilken känsla att kunna höra larmet på jobbet! Det var såå länge sedan jag gjorde det! Första gången jag kom till jobbet efter att ha fått dessa apparater hoppade jag högt och undrade vad det var som tjöt! Det är så tydligt nu.

Jag hade dock trott att jag även skulle kunna höra mycket bättre när man satt flera stycken och pratade men det tycker jag inte att jag gör. Jag ska på återkoppling hos tjejen som fixade apparaterna om ett par veckor så jag får fråga henne då om det finns något som gör att man kan höra ännu bättre. :)


Nu är det dags att börja röra sig mot jobbet för ett kvällspass. 


Ha en härlig måndagskväll alla fina vänner!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards