Alla inlägg under juli 2013

Av Lena - 30 juli 2013 19:15

Jag och maken har semester ett par veckor nu!
Vi inledde semester med en underbart trevlig middag hemma hos familjen Korell!

På lördagen var det dags för årets stora konsert Gyllene Tider!
Bästa Kry var här och roade Theo, Nike och Isabella!

Söndagen tillbringades med familjen Hedgren på Gröna Lund!

I går stack Theo iväg på scoutläger upp till Narven vid Norrtälje! Vi ska hämta honom på lördag för att åka direkt till Väddis!

Romamos, jag och tjejerna har precis kommit hem från en dygnskryssning med Birka till Mariehamn!

Musse fick den stora äran att vara hemma hos Per! (Som för tillfället är hundlös då Fredde är med Lena uppe i stugan i Dalarna!)

Lite lugn TV-kväll blir det nu! Imorgon ska vi hämta Musse och sedan bege oss mot Väddis :-)

Många kramar på er alla mina vänner ?

Av Lena - 14 juli 2013 21:16

Jag, Romanos och Bella har haft ett par härliga dagar i Åbo och besökt Mumintrollen!
Theo och Nike har varit där två gånger tidigare men aldrig Isabella, så det var ju hennes tur nu!

Nike och Theo är på Öland just nu!
Själv ska jag jobba ett par veckor nu från och med imorgon!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards