Alla inlägg under november 2013

Av Lena - 25 november 2013 20:28

När vi var i Jönköping fick Musse äran att vara hos Lena, Per och Fredde! :-)

Av Lena - 25 november 2013 20:25

I helgen har vi varit i Jönköping på namngivningsceremoni! :-)
Det var Åsa och Matz son Vilgot som firades!

Vi körde ner mot Jönköping på fredagskvällen efter jobb och skola och tog in på "Stora hotellet Elite" över natten!
Efter en utsökt brunch där vi inte ens orkade smaka alla godsaker åkte vi vidare hem till Åsa och Matz!
Det var såå UNDERBART roligt att träffa alla i familjen igen!
Tjejerna fann varandra direkt!

Och såå kul att få träffa lille Ville för första gången!

TACK finaste Vilgot för att vi fick komma på din namnfest! :-)

Åsa hade de bästa paket-öppnings-assistenterna i världen till som hjälp! Lite svettigt var det nog att hänga med! ;-)

När vi kom hem till Bromma igen körde vi Theo och Nike direkt hem till Johan och här hemma däckade prinsessan snabbt efter alla festligheter!

Av Lena - 20 november 2013 19:20

Av Lena - 20 november 2013 16:04

Jag har semester denna vecka!

Mitt vikariat går ut nu på söndag och jag hade så mycket semester kvar att ta ut att det räckte för 1 hel vecka! :-)


Helgen inleddes med att Theodor simmande utmanaren i fredags kväll! Han tog guld i 2 grenar! HEJA Theo!!!


I lördags var vi bjudna till Hans och Helene med familj på middag! Även Peter, Anna och Viktor var där! En såå trevlig kväll med massa god mat och mycket prat! 

Barnen röjde järnet och däckade totalt omedelbart när vi kom hem!

TACK kära Hans och Helen för en trevlig kväll!


I söndags hade Nike dans först och därefter åkte vi direkt hem till min pappa och Marita och fikade!

Theos bokhyllor utökades ännu en gång med många KalleAnka-pockets! :-)


Jag har hunnit med att gå en långpromenad och lunchat med Karin och Ted igår! Musse var såklart också med! 


Musse har ju slutat på sitt hunddagis nu. :-(

Tanken är att jag ska jobba på timme och då bara kortare pass de dagar som vi ej kan fixa hundvakt till Musse! Känns verkligen jätteskönt!

Jag har även sökt in till en vidareutbildning för sjuksköterskor i geriatrik from januari. Får se om jag kommer in. :-)


Ikväll väntar simskola för Isabella. Det blir Romanos och Nike som får åka dit med henne ikväll medan jag kör Theo till scouter!

Isabella ser verkligen fram emot simskolan varje vecka. Hon ser även fram emot att basta efteråt! 

En gammal jobbarkompis, Beata, som jag känt i 100 år (eller i allafall nästan 20 år!) brukar träna på Åkeshovs simhall och basta efteråt. Hon brukar passa Isabella i bastun efter simningen och det är mycket svårt att få ut Bella ur bastun så länge Beata sitter kvar! :-D :-D


Nu ska jag packa lite simkläder till ikväll och en skridskoväska till Isabellas premiäråk för det här året med dagis imorgon!


Ha en jättetrevlig onsdagskväll alla mina underbara vänner!   

Av Lena - 10 november 2013 21:39

Johan skickade en bild imorse på en nyklippt kille! :-)

Av Lena - 9 november 2013 14:25

                                               


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards