Alla inlägg under oktober 2022

Av Lena - 12 oktober 2022 14:02

För 2 helger sedan var vi och firade Marita som fyllt år. Mycket tårta och godsaker blev det.


       


På jobbet har vi haft den årliga HLR-utbildningen. Det är så bra att få uppdatera sig.


   

Bästa Susanne fotade oss alla.   


Vi har varit på underbara Väddis i helgen och följt vår tradition att elda i tunnan. Vi har så mycket ris sedan många fällda träd. Det var grabbarna, jag och Isabella. Nike var tvungen att stanna hemma för hon skulle jobba.


           



Efter trädgårdsarbetet var det självklart dags för bastun!   


Det var 2 mycket trötta grabbar som somnade tidigt på kvällen.


 


Vi stängde av sommarvattnet och tömde alla rör så att de inte ska frysa sönder i vinter. 


Emilio har blivit bjuden på Halloween-disco med klassen. Han har redan införskaffat en dräkt.


 


Jag och faster Jenny har även hunnit gå en härlig söndagspromenad och uppdaterat oss om allt som hänt   .


I kväll ska jag och Romanos hämta ut våra nya pass som vi gjorde för 8 veckor sedan. Bra att vara ute i god tid   .


Ha en fin onsdagskväll nu mina vänner!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards