Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Lena - 10 juni 2009 18:17

Idag vid 11-tiden hade jag, Theodor och Isabella bestämt träff med Eva i Vällingby centrum för en lunchdate.

Theodor beställde Happy Meal från MC Donalds som vi tog med oss upp till restaurangen där Eva och jag skulle äta!

Vi åt som vanligt grekiskt!

Isabella sov nästan över hela lunchen, men vaknade då det var dags att gå vidare till caféet Pallas!

Väl där tog vi allihopa (utom Bella som fick smaka av mig) varsin princessbakelser! :-)

Lite shopping hann vi också med innan det var dags för Eva att åka vidare till jobbet!

Eva har snart semester 2 veckor, och vi har bestämt att vi ska ha en "tjejkväll" någon kväll under dessa veckor! :-) :-)

Har ju inte blivit så ofta nuförtiden eftersom vissa små bebisar länge bara accepterat bröstmjölk som enda föda! ;-)


Efter lunchdaten följde Theo med mig till Sigge Cykel-affär för att titta på en ny cykel åt mig.

Jag bestämde mig för en svart Crescent Maja City med 3 växlar! Den var nedsatt med 1500:- från rekommenderat ordinarie pris, och då ingick cykelkorg, lampor och godkänt lås! :-)

Några diskreta blommor i grått är det också på ramen! :-)

Det ingick även cykelförsäkring, olycksfallsförsäkring samt 2 års fri service!


Köpte även en ny cykelhjälm till mig samt en babyhjälm till Isabella så att hon kan hänga med på en cykeltur! :-)


Theodor och Nike har även bett om att vi ska köpa eltandborstar, som de har hos Johan, så idag på väg hem från Vällingby gick vi in på Clas Ohlsson (nu svimmar Johan när jag skriver att JAG frivilligt gick in på Clas Ohlsson!) och köpte 3 stycken Braun eltandborstar (1 lila till Nike, 1 orange till Theo och 1 grön)

1 tandborste kostade 299:- medan man fick 3 stycken för 498:-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards