Alla inlägg under maj 2019

Av Lena - 15 maj 2019 13:40

Långt igen mellan inläggen!


Det största som hänt sedan senaste blogginlägget är att vår älskade Theo har fyllt 18 år!!! TÄNK att vår "lille" kille redan är myndig! HUR kan tiden ha gått så fort??


4 gånger blev han firad, den stora dagen till ära!       


 


GRATTIS vår älskling!   

  

Valborg firade vi hos min pappa och Marita! Det var bara "lilla" familjen som var med i år då de stora barnen var hos Johan. 


Veckorna flyger fram så fort nu! Först är det måndag och sedan fredag! Jag jobbar ju 4 dagar i veckan, är ledig på onsdagar. 

Det har blivit de dagarna som jag bokar in alla nödvändiga saker som tandläkare, optiker, utvecklingssamtal i skola och på dagis mm. 

Skönt att ha en dag som man vet att man kan viga åt sådana saker!


Helen (som jag jobbade med några år på hemsjukvården i Vällingby) och jag har hunnit träffas ett par gånger och ätit god mat på Mandarin sedan senaste inlägget. 

Vi har ju träffats minst en gång i månaden de senaste åren och det är verkligen en trevlig tradition   .


Isabella ska snart ha uppvisning med dansen! Hon hade sista träningsstillfället i lördags!


 


Det är i korta drag vad som hänt senaste tiden.  


Nu ska jag ta mig iväg för cellprovtagning i screeningprogrammet! Tänk vilken fantasisk möjlighet att man får ta cellprov gratis och därmed kunna hitta avvikelser i tid! 



     


Många kramar på er kära vänner! Tänker extra mycket på min fina vän Mona och hennes familj som har det mycket tungt nu!   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards