Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Lena - 16 juni 2009 22:54

Idag på dagen har jag och barnen bara varit hemma!

Theo och Nike har varit ute i det fina vädret och lekt med kompisar!


På kvällen efter jobbet hämtade Johan Nike för att ta henne till simskolan.


Jag, Theo och Isabella packade in oss i bilen för att åka till Hagaparken där jag skulle springa "Parloppet" med min kompis Carinas dotter!

Romanos och Sofias man Sergej kom också dit efter jobbet för att heja på!

Theodor var även han med i uppvärmningen, sedan när jag kom i mål fotade han mig och hejade som bara den! :-)


Carina och Romanos var supportrar till oss, dock ser de VÄLDIGT arga ut på bilden nedan, så det är svårt att säga om de var nöjda med vår prestation! ;-) ;-)


JÄTTEFIN miljö var det och superfin bana!

Carina (som anmält oss) hade döpt vårt lag till Ståhl-Beck, efter att ha tagit en del var av våra efternamn! :-)

TACK Carina och Sofia för det mycket trevliga loppet! :-) (Och Sofia, nästa år byter vi håll!)


När vi kom hem kom Johan cyklande med Nike, och barnen lekte ute ytterligare någon timme innan det var läggdags! (Det är ju sommarlov!)


Jag har även köpt en ny mobil idag (Romanos påstår att jag är mobilfantast, jag fattar inte vad han menar! ;-) ) och sedan har jag även beställt en ny pulsklocka, en POLAR RS300X som Johan rekommenderade.

Få se om jag lyckas förstå mig på den! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards