Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Lena - 15 juni 2009 22:46

En av de mycket få leksaker jag sparat från de stora barnens bebistid är en sköldpadda som pratar!

Den säger "Baden-Baden" när man rullar den, och Isabella har utsett den till en av sina favoritleksaker! :-)

Den spelar även en melodi, som både Theodor och Isabella har "dansat" till!


På kvällen var jag, Nike och Theodor på Ikea och shoppade loss lite!

Vi köpte bla en ny bokhylla till köket, 2 nya sänglampor, rullgardiner till Väddö, lite köksmått, en ny skrivbordslampa till Theodor, nya blommor till Nike samt lite småplock!

Träffade även på min arbetskamrat Maria och hennes man (blivande!) Marcus! :-)


På kvällen vid 21-tiden bänkade vi oss hela familjen framför TV:n för att se det allra sista avsnittet av "Cityakuten"!

Som min tidigare arbetskollega Ulla skrev: -Det känns konstigt att Cityakuten är slut nu! Den serien har funnits så länge man kan minnas nästan!

Men, till skillnad från många andra serier och filmer så slutade serien iallafall lyckligt! :-) Det är huvudsaken! :-)

(Minns en svensk serie som jag följde en gång, sista avsnittet slutade med att typ alla sprängdes i luften. TV4 fick t.o.m upprätta en stödlinje dit förstörda TV-tittare kunde ringa pga att de mådde så dåligt över det brutala slutet!)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards