Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lena - 1 juni 2009 11:57

Idag på förmiddagen var vi bjudna hem till Karin och Ted på lunch/fika.

Då Theo gick i skolan och Romanos arbetade var det tjejligan som åkte, jag, Nike och Isabella!

Vi hade massor att prata om då det var så länge sedan vi sågs, och nu har vi även bestämt en vecka som familjen Hedgren kommer till oss på Väddö i sommar! :-) DÅ får vi tillfälle att umgås lite längre! :-)

Isabella däckade i sin bilstol innan vi lämnat Uppsala och sov hela vägen hem! :-)


När vi kom hem hämtade vi Theodor. Sedan var vi alla 4 ute från det att vi kom hem till dess att Romanos kom och det var dags för middag!

Vi hade ett trevligt minglande ute på gården med många grannar som kom ut och satte sig! :-)

Jag har sagt det förut, och säger det igen, jag verkligen ÄLSKAR att bo i lägenhet och ha alla grannar så nära inpå! Det blir en otrolig gemenskap! :-)


Theodor gav mig även en försenad morsdagspresent med ett jättefint kort som han själv hade gjort!

Presenten var ett jättefint halsband som han gjort själv i skolan! :-)

TACK gubben!! :-) Jag älskar dig också! -)


När Romanos kom hem idag hade han hälsningar från en gammal vän jag har sedan lekistiden, Anna! :-)

Det var verkligen roligt och jag blev så glad! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards