Alla inlägg under september 2014

Av Lena - 11 september 2014 23:12

Hade ingen aning om att det var såå länge sedan jag uppdaterade bloggen att jag missat att skriva om när vi var på Karins 40-årsfest nere i Skärblacka!

Jag, Romanos och minstingarna åkte ner över dagen!
En fantastiskt trevlig fest och sååå kul att få träffa alla i familjen igen! Det blir ju tyvärr inte så ofta!

Mycket god mat, trevligt sällskap och tipspromenad roades gästerna med! Isabella fann sin nya vän Anna direkt, sen såg man inte röken av henne innan vi skulle hem! :-)

Emilio hade lyxen att alla ville bära på honom så att han aldrig hann få långtråkigt! :-D

Karin roade sig med att bygga torn av sockerbitar.

TACK för den jättehärliga festen <3

Av Lena - 11 september 2014 22:51

Tiden rinner iväg så fort och ändå tycker jag att jag inte gör något speciellt!
Jag och lillen vandrar omkring, fram och tillbaka, både ute och inne, för man kan ju inte vara på ett ställe mer än max 30 sekunder! Det blir ju långtråkigt då! :-)

Vi promenerar med Musse, ofta vid Bromma kullar och direkt efter amning i samband med sovstund! Trots att vi i nuläget har 9 barnvagnar gillar någon ändå inte att åka i dem! :-O
Men mamman får mer motion i allafall med extra tyngd att bära! :-D

Vi har ju i allafall tagit oss ut och äntligen varit uppe på gamla jobbet och hälsat på!
Innan jobbdaten fick vi äntligen träffa Carina också!

Och under veckan har vi haft pizzakväll med finaste faster Jenny, farbror Hans och kusinerna Greta och Astrid i Björklundshage!

Lite frisering och middag i Kista C samt alla aktiviteter för barnen som nu dragit igång har tiden också gått till!
Samt förstås lite slappande!

Imorgon börjar stora barnens pappavecka igen och vi andra har tänkt oss ett veckoslut på Väddis för att klippa gräs mm!

Många kramar på er alla mina vänner!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards