Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lena - 25 maj 2011 17:24

Per hade skickat några foton på en sovande Felix efter mina bilder på en sovande Musse!

TACK Per! Jag lånar dina foton och lägger upp de här i bloggen så alla får se de söta vovvarna!


       


Lite vigare än Musse kanske! :-)

Av Lena - 25 maj 2011 17:07

I natt hade jag en dröm om en gammal vän till mig!


Vi var vänner i över 10 år! NÄRA vänner som delade så mycket! Som följde varandra i livet och stöttade varandra genom de svårigheter som uppkom med jämna mellanrum och gladdes med varandra åt det som var lyckligt!


En vänskap som varade i 10 år för att sedan avbrytas då vi utvecklades åt totalt olika håll.

Trots att vi en gång pratade ut om alla olikheter som uppkommit och försökte "börja om" så lyckades vi inte få vår gamla vänskap att hålla!


I natt, för första gången på många år drömde jag om denna person och det slog mig imorse när jag vaknade att det är hennes födelsedag idag!

Det måste vara något omedvetet att jag just i natt drömde om henne!


Att våga släppa taget om det gamla som blivit ohållbart är ett måste, fast det ofta är bland det svåraste man kan göra! Man ska leva HÄR och NU och inte försöka hålla kvar vid sådant som bara blivit en negativ sprial, framförallt inte när man båda gjort allting för att försöka lösa situationen!

Livet är för värdefullt för att låta tiden gå åt till negativa känslor!


Carpe diem!    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards