Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Lena - 6 maj 2011 11:56

Länge sedan igen!


Har jobbat en del på sistone!


Under de gångna dagarna har vi i alla fall hunnit med att fira en mycket trevlig Valborg tillsammans med min pappa och Marita hemma hos Marita i Skälby!   


       

TACK för jättetrevlig sällskap och supergod mat!  


Theodor har även hunnit med att ha ett s.k "vuxenkalas". Det var Johan som fixat detta hemma hos sig!  


            

3 söta och glada tjejer på bilden nedan!  


   

Farfar Per har också hunnit med att genomgå en operation av sitt ena knä! Blev så glad när jag fick ett sms samma dag att allt gått bra och att Per redan hade fått STÅ upp!  UNDERBART!!!


Idag hade jag, Lena 1 och Jenny planerat att vi skulle gå en promenad på morgonen, men lilla Greta hade fått hosta under natten så vi sköt fram promenaden några dagar!


Bella fick vara hemma idag från dagis och vi har hunnit med att lämna 4 stora Ikea-kassar med saker på Läkarmissionen i Vällingby, tankat, tagit en tur till ÖB samt hämtat upp en hel del mat som jag beställt på Netextra i Bromma!

Det är verkligen smidigt att beställa maten på nätet och sedan bara åka och hämta upp färdigpackade kassar! "Drive thrue" kallas det och kostar 49:- extra, vilket jag tycker är VÄL förtjänta pengar! Man sparar så mycket tid och sedan slinker inte något extra ner i kassen som det lätt gör när man går omkring i affären!  

Vi har ju flera gånger tidigare använt oss av hemkörning av mat (vilket ju såklart var ytterligare lite smidigare!) men då de höjt priserna så otroligt mycket på maten tyckte vi inte längre att det var värt pengarna!  


I helgen ska barnen åka med Johan och Maria (samt hela scoutgruppen förstås!) på scoutläger.

Romanos, jag och Bella har lite andra spännande planer för morgondagen... Återkommer om detta!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards