Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lena - 24 maj 2011 10:09

Full fart är det här! Dagarna går i ett rasande tempo!


Musse verkar verkligen ha boat in sig och blir mer på alerten varje dag. Han var ju väldigt "blyg" i början men har blivit mer modig nu. Igår försökte han t.o.m visa hur modig han har blivit för Lukas, en 9-årig springerspanielhane!

Carina och jag var ute på en långpromenad i Lövsta med hundarna! Så trevligt!!  


Musse liknar på väldigt många sätt vår gamla setter Felix! Både utseendemässigt med likadant huvud och till sättet.

Sovstilarna är nästan identiska med hur Felix låg!  


   

Även sängen är ju en klar favorit och då snackar vi inte hundsängen!  


   

I helgen som gick sov Nadine över hos oss för första gången! Det gick otroligt bra! Klockan 22 sov båda tjejerna gott i Theodors bäddsoffa!


 

Theodor och Nike på första promenaden med Musse :


 


I kväll ska jag bege mig inåt stan för att springa Vårruset med några jobbarkompisar! Jag har ju slutat att springa men tycker att det är så roligt att få träffas och sedan ha picknick efter loppet!   






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards