Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Lena - 11 februari 2010 13:21

Romanos och jag lämnade barnen imorse i skolan, och efter det tog vi bussen och T-banan in till Hötorget där vi skulle köpa en blockflöjt åt Theodor.

Han har ju börjat på blockflöjts-lektioner i skolan tillsammans med bland annat sin kompis Arvid.  


Dyrt blev det, 725:- (och då var det ändå ett erbjudande!) för flöjt+bok!

(Har dock kollat upp andrahandsvärdet på Tradera innan, och där får man nästan nypris för en begangad sådan här flöjt, så att om Theodors intresse svalnar så har man inte kastat pengarna i sjön i alla fall!)


  


När vi ändå var inne i stan passade Romanos och jag på att luncha på Hötorgshallen.


På hemvägen hoppade Romanos av en station före mig och Isabella för att gå på föreläsning på vårdcentralen i Abrahamsberg.

Jag brukar ofta tycka att det är så intressanta föreläsningar som han får gå på, men idag skulle det handla om hur man granskar en artikel, så jag är inte ett dugg avundsjuk på att jag inte får gå på just denna föreläsning  


Isabella somnade gott i sin vagn och sover fortfarande!  


Barnen åker till fjällen nu på lördag. Tyvärr kunde inte Jenny (barnens faster) åka med i år, och Nike sa häromdagen med stora funderingar:

-HUR ska vi klara oss det här året utan Jenny i fjällen???


Men istället så får jag äran att umgås med Jenny nu när alla andra är borta!

På lördag har vi bestämt en träff, hon och jag!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards