Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Lena - 10 februari 2010 15:22

Jag har bestämt mig för att köpa ytterligare en ny kamera, en lite mer avancerad än den enkla vi har nu.


Har kollat runt en hel del, och det lutar åt en Canon EOS 450d. Den har fått mycket bra kritik, både av experter och av "vanliga" människor  

Dock kostar den ju en hel del, så att jag har börjat spara undan lite pengar för att kunna inhandla den om ett par månader!   


  



Av Lena - 10 februari 2010 14:48

Har nu varit hemma måndag, tisdag och onsdag med Theodor pga magsjukan och "karantän-tiden" efteråt.

Isabella har också fått vara hemma dessa dagar med oss pga totalt manfall på personal på dagis (pga magsjuka).


Idag har vi varit iväg en sväng till Nälsta videobutik och postat lite Tradera-saker samt hyrt den NYA Beck-filmen som kom ut idag! HURRA!!! :-)

Hoppas att den är lika bra som de flesta andra Beck-filmer!  

Isabella sover just nu för tredje dagen i rad, middag i sin spjälsäng!   


Jag tänkte försöka hinna med att ta en liten kort springvända i kväll! Dock ska jag hämta Nike hemma hos Sofia ikväll vid 18-tiden, så det får bli efter det isåfall!

Min goda vän och promenadkompis Maria och jag har helt gått om varandra denna vecka, och det har inte blivit en enda promenad, därför måste jag försöka komma ut lite själv!  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards