Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Lena - 8 februari 2010 15:08

Det ska börjas i tid tycker Isabella som redan har börjat träna på en träningsboll! (eller egentligen är det en stor basketboll som Theo vunnit på grönan!  )


 


Theodor har ängat största delen av denna dag till att spela "Lego starwars" på Wii-konsollen!



Och för första gången på ca 1 år sover Isabella i sin spjälsäng! Annars är hon ju väldigt förtjust i att sova på golvet, men när hon somnade idag lade jag ner henne i spjälsängen! Dock tror jag inte att hon kommer vänja sig vid att sova där, men försöka duger!  


        

Av Lena - 8 februari 2010 11:41

Så var det då Theodors tur att få maginfluensa i natt  

Idag är det min första VAB-dag sedan jag började jobba. Vab-bar även på onsdag också när jag skulle ha jobbat, då det är 48h gränsen som skall hållas!


Isabella fick också vara hemma idag, men imorgon ska hon få gå till dagis och leka lite!  


Har passat på att lägga ut några saker på Tradera nu när jag ändå är hemma. Måste gå och posta ett brev här utanför på lådan och sedan vid 15.30-tiden är det dags att hämta Nike från skolan!


Ska träffa Jenny kl 19 i Vällingby för ett muskelpass ikväll!  

Det är skönt att komma ut lite när man varit inne en hel dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards