Alla inlägg den 15 september 2009

Av Lena - 15 september 2009 23:45

Idag hade jag och Eva bestämt lunch-date i Vällingby C vid 11,30tiden.

Vi gick och lunchade på vår "vanliga" grekiska restaurang i Vällingby innan vi tog den obligatoriska princesstårtsbiten på "Pallas"!

Utanför såg vi vår goda vän Marianne sittandes på en bänk med sin syster! Både Eva och jag satt och försökte få Mariannes uppmärksamhet ett bra tag utan att lyckas! (Dock undrade nog hennes syster, som satt brevid Marianne, vad vi glodde på. för hon tittade frågande på oss genom fönstret Glad)

Vi träffade dock Marianne lite senare i Centrum så vi fick prata en liten stund!Glad

Därefter var det dags för Eva att bege sig till jobbet och för mig att bege mig hemåt med Isabella!


Bella och jag roade oss ett par timmar med att gunga och att promenera runt lite på gården.


När Romanos kom hem satte vi igång med att få upp gavlarna till Elfa garderoben, och vi hann även måla dessa gavlar första omgången! (I samma cafélatte-färg som resten av hallen)


Theo, Nike och Johan kom förbi en snabb vända efter Theos "scouter" för att hälsa på och hämta några Pokemon-kort som jag köpt på Tradera!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards