Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lena - 3 september 2009 19:58

Idag hade Romanos studiedag, och han var på kurs på Riksby vårdcentral.


Själv tog jag Isabella i vagnen och sprang min korta vända via Lidl. Det var länge sedan jag sprang med barnvagn och tungt var det, men det blir ju mer motion för min del! :-)

Isabella tittade glatt på miljön omkring sig! :-)


Vi målade Nikes rum ytterligare en gång.


Har även hunnit med en vända till Byggmax för inköp av lite fler lister, till Bauhaus för inköp av fönsterbänkar till Nikes och Theos rum samt lite mer färg!


På kvällen hade Carina och jag bestämt att vi skulle gå en promenad med en av världens sötaste hundar, Lukas! (Carinas vovve, en svart/vit springerspaniel)

Vi träffades ute i Lövsta och gick en 1-h promenad runt i skogen och via stranden!

Så roligt och härligt att komma ut och promenera och SÅ TREVLIGT att få prata lite med en god vän under tiden! :-)

TACK Carina för en jättetrevlig promenad!! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards