Alla inlägg den 10 september 2009

Av Lena - 10 september 2009 16:15

Idag gick Romanos och jag upp med Bella till BVC för 1års vaccination samt vägning och mätning.

(1 års vaccinationen har hon inte kunnat få då hon varit så förkyld)

Vaccinationerna gick bra, dock fick Bella som sist feber och ont i kroppen på kvällen, men med lite Alvedon kändes det bättre igen!

Längden var 75 cm och Vikten 9660 g! :-)

Käpprätt uppåt på längdkurvan och vikten följer kurvan som hon alltid haft! Glad


På kvällen roade Romanos och jag oss med att skurva upp takskenorna till Elfa-garderoben som vi beställt.

Det gick över förväntan, och detta tack vare en helt FANTASTISK slagborrmaskin som vi fått låna av Johan! Glad

TACK Johan!


Sedan var det dags att se mitt favorit-TV-program : Lyxfällan!

Jag tycker man blir så inspirerad att hålla sin budget när man ser detta program!

Därefter kom programmet "Grannfejden" med Robert Aschberg. Jag brukar inte alls följa det, men igår blev Romanos och jag kvar framför TV:n och såg just detta avsnitt!

Jag FATTAR VERKLIGEN INTE hur folk kan bete sig mot varandra? Det är ju inte klokt!!! Skrikandes




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards