Alla inlägg den 11 september 2009

Av Lena - 11 september 2009 13:15

Äntligen fredag idag! Glad


Isabella och jag åkte till ToysRus mitt på dagen och inhandlade en födelsedagspresent till Theos kompis William som har kalas imorgon.

Vi slank även in en snabbis på Lindex och kom ut med en kasse med kläder! Flört

Några nya tights till Nike blev det, och ett par tunikor till Isabella!


På kvällen gick Romanos och jag över till Horea och Oscar och tog ett par glas vin! Nike var redan där och tittade på idol med Nadine och Theodor var hemma vägg i vägg! (Han är så svår att få med sig nu för tiden! Dock har Horea lockat honom med att han får spela dataspel om han följer med nästa gång, och den mutan funkar ju alltid på Theo! Flört )


Idag för 8 år sedan är även en dag som jag minns exakt vad jag gjorde! (Och det gör nog många andra också!)

Jag och Johan var på väg till Babysim i Hässelby tillsammans med Johanna, David och Matilda!

Theodor var 4,5 månad gammal och Matilda 5 månader!

Och varför man minns just denna dag så tydligt? Jo, för att det var då det ofattbara hände i World Trade Center! Då flera tusen människor miste livet pga terrorism!

Jag minns hur chockade Johanna och jag var när vi kom fram till Hässelby (vi åkte i olika bilar) och hade hört den hemska nyheten på radion under bilturen dit! Gråter

Det gick knappast att koncentrera sig på babysimmet denna dag!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards