Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Lena - 28 augusti 2009 14:47

Idag efter lämning i skolan åkte Isabella och jag in till Stadion för att hämta ut nummerlappen till Tjejmilen som jag ska springa på söndag!

Jag har ju blivit förkyld, så jag hoppas verkligen att det INTE blir värre till på söndag, då jag ser fram emot att springa tjejmilen igen! :-) (Gjorde ju detta 2004 också)


Passade på att handla lite nya träningskläder i hallen där vi hämtade nummerlappen! De hade bra priser på Adidaskläder tyckte jag, och det var år och dar sedan jag köpte något nytt i träningsväg! :-)


Häromdagen när Nike och Theodor hade varit hos Johan hade de hittat kantareller när de var ute i skogen!

Då de vet att deras mamma är skogstokig i kantareller tog de med de när de kom till oss igen! :-)


Nu ska jag snart gå och hämta Theo och Nike i skolan. De har haft friluftsdag idag, på Bromma kullar! :-)


Min vän Sari från jobbet ringde precis för att påminna mig om att jag igår glömt en kasse med böcker där som jag fått av henne! :-)

Det är så roligt att få lite nytt att läsa! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards