Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Lena - 24 augusti 2009 12:48

Idag är det första riktiga vardagen efter semestern.

Romanos börjar jobba och Nike och Theodor går i skolan!


Jag och Isabella har tillbringat mycket av dagen utomhus idag eftersom det var så fint väder!

Isabella är också så lik Theodor på att hon verkligen älskar att vara ute!

Vi har gungat, promenerat lite (dock har Isabella gått själv, så det blev bara ett par varv runt gården!), pratat med grannarna ute på gården och inspekterat olika stenar! :-)


Jag har även hunnit med att måla hallen första målningen medan Isabella sov middag! :-) Jätteljust och fint blir det! :-)


Både Romanos och jag är ju jätteintresserade av "compact living", och det är så roligt att planera och fixa mesta möjliga förvaring och boende på liten yta! :-) (Utan att det ska se trångt ut!)


Nike och Theodor lekte ute med sina kompisar hela kvällen efter skolan! Det gäller att passa på nu, för av erfarenhet vet jag att när den kalla och grå hösten kommer är de inte alls ute lika mycket!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards