Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lena - 17 augusti 2009 14:54

Idag har jag försökt få Nike att prova lite vinterkläder för att se vad som behöver införskaffas i år.

Overallen gick utmärkt, då var hon pigg och glad.

Dock när vi kom till täckbyxorna och täckjackan blev hon sur och vägrade samarbeta mer! :-) Jag fick iallafall se att kläderna passade, så det är bara vinterskor som behöver köpas i år! :-)

Theodor har även han vinterkläder för denna vinter! :-)


Idag har vi även varit ute för att titta på tapeter till barnens rum.

Jag har fått svar på frågan att det nog ofta är jag som påverkar Nike att välja tjejfärger till allt möjligt!

Hon var hela tiden inne på blått/turkost färgtema, medan jag i alla affärer försökte få henne att välja ett rosa/rött/lila färgtema!

Tillslut insåg jag vad jag höll på med, och hon fick välja fritt, så hon valde en turkos/grön/vit tapet som hon ska ha på en fondvägg och resten av väggarna ska vara vita.

Theodor valde en tapet med vit bakgrund och olika sorters sköldar i gröna motiv, och han vill ha resten av sitt rum målat i ljust grön.

Då vi först hade tänkt göra en långvägg som fondvägg, men sedan ändrade oss till kortväggen, så fick Nike mycket tapet över, och då har vi sagt att båda tjejerna får likadana tapeter i sina rum! (Något som Nike är MYCKET stolt över! Att HON fick välja tapet till Isabella! :-) )

(Bilder kommer senare på tapetuppsättningen)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards