Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lena - 2 augusti 2009 23:58

Vår underbare granne Bengt-Åke har ett växthus på tomten där han odlar bla gurkor, tomater, vindruvor och paprika!

Jag fick komma över och plocka ett par gurkor att ta med hem! Helt underbart god färsk smak!

TACK Bengt-Åke! :-) :-)


Idag har jag påbörjat målning av vårt lilla badrum på Väddö! Det har ju varit en mörk furufärg i hela badrummet, och då detta är så litet har det sett ännu mindre ut i denna mörka färg, så idag påbörjade jag första målningen i vitt!

Tanken är att vi ska kakla ovanför handfatet med svart kakel (som fortfarande är över trots kakling av två (!!) kök! Lite felberäknad storlek på köket i Bromma då jag köpte detta kakel! :-) )


På kvällen tog jag även min korta springtur på 4,5 km! Och idag var första gången på länge som det gick relativt lätt att springa! :-) :-) Trodde aldrig det skulle kännas så igen efter några veckor då det känts riktigt tungt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards