Alla inlägg den 30 april 2009

Av Lena - 30 april 2009 22:05

Idag är det premiäröppning av Väddö!

ÄNTLIGEN!!


Vi kom hit och packade upp alla saker som vi samlat under vintern!

Sedan gick vi en promenad ner till havet!

Vi skulle gå till hamnen och Romanos stod på bryggan och funderade vilken båtplats som var vår egentligen! :-)

Isabella sov en liten stund i sin "Väddis-vagn", men vaknade när vi var nere vid havet! :-)


På kvällen invigde vi vår Contura-kamin som vi fick installerad i höstas! Den visar sig ge en otrolig värme! :-)

Jag högg lite ved innan premiäreldningen! :-)


Sedan har jag också en ljusstake på Väddö som  jag fått av min kompis som jag haft sedan 10-årsåldern, Jenny!

Varje gång jag ser den blir jag glad och hoppas att det alltid ska vara så, att vi alltid ska vara vänner!

Har ju blivit totalt bränd på det tidigare, och har lärt mig av den läxan att man aldrig ska ta förgivet att man alltid kommer att vara vänner! :-(

Men hoppas kan man alltid, och försöka göra allt för att det ska bli så! :-)


Turbo njuter av Väddö! Han ligger framför stereon och lyssnar på vår favoritskiva "Gipsy Kings"! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards