Alla inlägg den 29 april 2009

Av Lena - 29 april 2009 21:59

Idag på eftermiddagen hade vi utvecklingssamtal med Theodor!

Allting går jättebra för honom och han utvecklas i rasande takt! :-)

Emelie, hans fröken, är jättenöjd med honom! (och vi oxå förstås!)


Efter utvecklingssamtalet gick jag och Isabella vidare mot jobbet, där jag skulle sitta och fixa med sommarschemat för sköterskorna!

Eva var tyvärr sjuk! :-( :-(

Romanos kom och hämtade Isabella efter jobbet så att jag kunde fortsätta ostört! Dock hade det gått bra ändå, då söta Marianne hjälpte mig med Bella! :-)

Vi träffade också AliReza som var på avd 1 och jobbade kväll! :-)


Det är så roligt nu när Theodor fått sin mobil! Han ringer ofta (han som avskydde att tala i telefonen tidigare).

Romanos satt i bordstelefonen i kväll med Nike, när det ringde på hans mobil!

Det var Theo som ringde där! (Observera att båda barnen var på samma ställe när de ringde! ;-) )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards