Alla inlägg den 22 april 2009

Av Lena - 22 april 2009 21:30

Inatt sov Isabella endast en timme! Det verkade som att hon hade ont i magen.

Dock när klockan ringde vid 7.30 sov vi alla som en stock. Dock hade Nike skogis idag, så att vi gick ändå upp och gick till dagis.


Jag gick hem och tänkte att jag kunde vila en stund medan Isabella sov. Sagt och gjort, jag gick och lade mig brevid henne... och vaknade 3,5 h senare! :-)

Pigga var vi båda två då! :-)


Theodor har varit inne i stan i dag med sin klass och sett på bio samt ätit på MC Donalds! :-)


När Isabella och jag vaknade efter tuppluren gick vi och hämtade barnen och när vi kom hem mötte vi Horea (Nadines mamma) som sa att Nike jättegärna fick vara hemma hos Nadine medan jag tog Theo till basketen.

Så Nike åt middag och lekte med Nadine medan jag och Isabella åkte med Theodor till Nälstaskolan.

Romanos, som slutar senare på onsdagar, kom också till träningen och kollade på Theodor efter jobbet.


På kvällen provade Isabella en hjälm som vi fått av vår trevliga granne Janne! Hon verkar mycket lycklig i hjälmen. Turbo verkar dock inte lika imponerad av samma hjälm! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards