Alla inlägg den 10 april 2009

Av Lena - 10 april 2009 12:42

Idag på morgonen gick Anna-Karin och jag upp på taket på restaurangen för att fota lite! :-)


Sedan har JAG badat för första gången! (Som de flesta vet är jag ju en riktig badkruka och tycker alltid nästan att det är för kallt i vattnet)

Poolen var riktigt uppvärmd och jag var i vattnet jättelänge (för att vara mig, Theo tyckte att jag gick upp direkt!)

Även Isabella var med mig i den stora poolen idag, och hon blev verkligen arg när vi lyfte upp henne för att vi tyckte att hon hade badat klart! ;-)


Uffe och Anna-Karin hade hyrt en bil from idag tom på söndag, och de hade bestämt att de skulle hämta den vid 12-tiden tillsammans med barnen!

Dock kom Linn och sa att hon tänkte inte åka med utan hon tänkte stanna med oss :-)

SJÄLVKLART gick det jättebra, så Anna-Karin, Uffe och David åkte iväg och Linn badade med Nike i poolen under hela tiden! :-)


Vid lunchen kom även Bamse på besök i restaurangen! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards