Alla inlägg den 26 april 2009

Av Lena - 26 april 2009 15:07

Idag på förmiddagen var det vår-gårdsstädning ute på vår gård!

Mycket var det som skulle fixas! Romanos hjälpte till med att skotta singel ut på vår nya uteplats medan jag ägnade mig åt barnvagnsförrådsstädning!

Det blev även korvgrillning som lunch!


På eftermiddagen åkte vi hem till Johan för att fira Theodors 8-årsdag.

Både Lena och Per, Hans och Jenny och Pappa (Theos morfar alltså) och Marita var där!

Återigen fick Theodor massor av paket!

På ena bilden nedan visar faster Jenny Theo hur han ska sticka.

Även en ångmaskin, trollerilåda och  friluftsartiklar (såsom kniv, kåsor, ryggsäck mm) fanns med bland paketen!

Nike fick också en present, och det var ett spel med olika kort där den som fick ett kort skulle utföra en hel del konstiga rörelser (som tex att ligga på golvet och sträcka benen rakt upp i 30 sek)

Det blev faster Jenny och farbror Hans som fick äran att spela med Nike. Tyvärr hade jag inte videokameran redo! ;-)


På kvällen pratade jag med min kära vän Marianne en stund! Vi har bestämt att vi snart ska ha en träff hemma hos henne! (Det var väldigt länge sedan vi sågs, förutom på jobbet!)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards