Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Lena - 26 mars 2013 11:45

Är ju hemma ännu en dag med Theodor! Han har återhämtat sig mycket bra och är väldigt mycket piggare!

Imorgon blir det skola (eller bio rättare sagt, för klassen ska få se en film som de fått biljetter till av en förälder i klassen)


Jag ska jobba ett par dagar nu innan påsklov! Imorgon ska vi i vår lilla arbetsgrupp på 3 personer hem till Kerstin för vidare planering efter jobbet! :-)

Jag har ju bara ett vikariat fram till sista augusti på hemsjukvården. Därefter är det tänkt att jag ev ska "byta jobb" upp till mottagningen, men endast då ca 25% på schema (om allt fungerar som planerat förstås). Resten ska jag gå på timme.

Det passar mycket bra, då de flesta av mina närmaste vänner jobbar natt, och efter att jag börjat jobba 5 dagar i veckan (för det mesta) under kontorstid har jag inte kunnat träffa "nattmänniskorna" på evigheter!

Nu ska ju även mina vänner Karin och Jenny börja jobba natt efter många års dagarbete!

Sedan så är ju Romanos hemma ett par dagar varannan vecka, så jag ser timarbete bara som positivt då vi får fler dagar tillsammans!  

Och den tredje positiva saken med att gå på timme är att jag fortfarande får jobba med mina fina vänner på hemsjukvården när det behövs extrapersonal där! HURRA!!!!!       


Nu är det dags för lite lunch! Blev några våfflor över sedan igår som jag ska försöka "tvinga i" Theo  


Ikväll är det yogadags med Mona för mig och dans för Nike. Theodor får hoppa över simningen idag eftersom han varit sjuk.


Många kramar på er och ha en jättebra fortsatt tisdag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards