Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Lena - 10 mars 2013 16:30

I fredags var vi bjudna hem till Hans och Helene med barn på middag! En middag som serverades med franskt tema för att hedra Jamboreet som vi var på i somras i Frankrike med scouterna!

Tiden gick så fort och vips var klockan 24 och Kristina och Isabella hade somnat skavfötters i soffan!  

Planer om nya läger smiddes också för sommaren!  

TACK fina ni för en fantastisk kväll!!!  


Igår blev det en trevlig melodifestivalkväll med min pappa och Marita!

Tacos till middag och princesstårta till efterrätt!! Mmmmmm.....

Musse var självklart också med!


     


Theo blev såå lycklig när morfar och Marita hade köpt en hel låda med Kalle Anka pocket till honom på ett antikvariat! Han sa inte mycket under kvällen och missade de flesta låtar på Melodifestivalen, djupt försjunken i de nya böckerna!  


Idag är en stor dag för Nike! Hon är på bio med några kompisar själv för första gången i sitt liv! Mycket planering var det under både fredagen och lördagen om vilken tid, vilken film, hur de skulle ses, vem som skulle åka med vem till bion osv!   "Sune i Grekland" blev det tillslut!


Romanos jobbar på Bromma närakut och jag är hemma med resten av familjen! Ska snart åka iväg och hämta tjejerna i Vällingby. Därefter blir det en efterlängtad "afterwalk" med Clara!


Nike ska sova över hos Wilma i natt. Jag brukar ju inte tycka att det är ok på vardagar men eftersom Wilma och Nike så sällan är hos sina mammor samtidigt så har Ulrika och jag kommit överens om att det är ok vid vissa tillfällen! Och Ulrika är mycket duktig på att få tjejerna att lägga sig tidigt och det är ju sömnen som är det viktigaste inför skoldagen! Sedan var man sover spelar ju inte någon roll!  


Min fina vän Camilla är på sjukhuset och jag tänker så mycket på henne!       


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards