Alla inlägg den 20 april 2011

Av Lena - 20 april 2011 11:01

Ligger lite efter nu i mina blogginlägg! Det blir lätt så när jag jobbar att jag inte hinner med, men ska uppdatera litegrann från i lördags då Arvid och Theodor hade sitt kalas på Hellasgårdens äventyrsbana!


Innan kalaset tog Romanos och jag (en ofrivillig!) tur genom Enskede och Hammarby. Mycket 30-vägar är det där kan jag säga!

Vi hamnade totalt fel, och eftersom ingen av oss är vana vid den sidan av stan så tog det ett bra tag innan vi hittader rätt, men till slut så var vi framme!  


Barnen hade till detta kalas endast bjudit killarna i klassen plus ett par andra kompisar. Alla skulle få prova på äventyrsbanan! Den består av olika stationer högt upp i luften!

Vissa tyckte att det var läskigt att titta på! (läs mamma Lena!)


                 

Vissa pappor ville också testa!  


       


Småtjejerna Meja och Isabella sprang runt och busade och klättrade på alla ställen där det bara gick!


     


Efter äventyrsbanan var det dags för korvgrillning och tårtätning.

Johan och Bella stod för tändningen av grillen!


 

 

Johan och Nike hade kvällen innan bakat en massa godsaker som också åts upp i rasande takt!


Romanos agerade hundvakt åt Fredde när Isabella klättrade för fullt!


 

Några övriga bilder från dagen nedan!


   


 

Johan och Tomas hade planerat hela kalaset och det var verkligen en JÄTTE LYCKAD dag!

Clara och jag har bestämt att de även kommer att få planera nästa års kalas! De är dock fortfarande helt omedvetna om detta!  


Under bilresan hem fick vi följa efter Johan för att inte återigen hamna i Enskede!  


TACK för en UNDERBAR dag!!!!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards