Alla inlägg den 6 april 2011

Av Lena - 6 april 2011 09:59

Lägger in lite fler foton från Gran Canaria nedan!


En bild på planet ner!


 


Det fanns två lekplatser på hotellområdet, och självklart blev den med den största klätterställningen populärast hos vissa!  


 

     


Isabella verkade uppskatta havsutsikten! Hon lade sig ofta på balkonggolvet och bara tittade ut över havet!


 

Sedan kunde jag bara inte låta bli att fota en katt som vi såg där! Det var en kopia av Turbo fast i miniatyr!


 

Den höll till vid vår favoritrestaurang så vi träffade den nästan varje dag! Isabella sa varje gång:

-Jag har en sån hemma!


   


På kvällarna efter middagen satt vi flertalet timmar på balkongen! Jag bara älskar de ljumna sommarkvällarna och ser fram emot att de även kommer till Sverige snart!  


 

Min morbror Esa pratade ofta om att vi på långt håll är släkt med Mika Häkkinen, världsmästare i Formel 1. Isabella verkar ha tagit efter de generna, dock tror jag att hon har en lite mer annorlunda körstil än Häkkinen!  


     


Lite blandade bilder nedan!


       

Idag väntar kvällsjobb för mig!   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards