Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lena - 9 april 2011 13:51

I morse fick jag ett sms av Clara där hon undrade om jag och Isabella hade lust att hänga med henne och Emil till Ekerö möbler för att träffa Ernst (Ernst är Claras stora (om inte största?) idol! ) efter att vi lämnat av stora barnen vid Råcksta för scoutövernattning!


Sagt och gjort, efter avlämningen körde vi vidare ut på Ekerö och gick in i affären! Och VIPS! Där stod Han med det stora H:et!


   

Och OJ vad trevlig han var, Ernst!! En mycket glad och positiv man som inte alls verkar ha drabbats av storhetsvansinne, utan med glädje ställde upp för fotografering och pratade en bra stund med Clara och mig!  


Efter daten körde vi mot Bromma Blocks för en lunch! Jättetrevligt!

Isabella och jag åkte vidare hemåt efter lunchen, då lilltjejen inte är helt ok! Hon har nog lite feber nu och sover gott i Nikes säng!


Måste bara visa den jättesöta hästen som Bella fått av Eva! Isabella leker att det är "Lilla gubben" i Pippi Långstrump! (Och de är ju väldigt lika!  )


   


Nu ska jag plocka undan lite medan Bella slappar på sängen!

Romanos jobbar lite extra idag och imorgon! Det känns  mycket ovanligt att det är han som jobbar helg och inte jag!  

Han har (enligt mig!) MYCKET bra arbetstider, mellan 10-17! Skulle vara såå skönt att få ha sådan arbetstid! Tänk att inte behöva gå upp kl 6 på morgonen för att börja kl 7!  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards