Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Inte så hemlig som man kan tro....

Av Lena - 29 mars 2010 10:45

Jag trodde att jag skulle kunna vara hemlig då jag ABSOLUT INTE gillar att visa mig och stå i centrum.... Det är bland det VÄRSTA jag vet!

Men det visade sig vara helt fel tanke att man skulle kunna hålla sig hemlig. Det gick inte alls!

Skrapade fram 3 TV-apparater på en trisslott här om dagen, och kravet för att få dessa vinstpengar var att vara med i  TV4(trots att jag frågade om det inte gick att bara hämta pengarna utan TV-framträdande).

Sagt och gjort, det var bara att infinna sig bland de fantastiskt trevliga människorna på TV4 måndag morgon kl 8.45 i ett direktsänt program!

 

Sminkad blev jag av en mycket trevlig tjej och sedan var det dags för förberedelser i studion. Ohh vad jag skakade av nervositet över att vara med i TV! Hade till och med satt på mig en tröja med polokrage för att det inte skulle synas hur generad jag var!  

  


  

Då jag själv aldrig har tid att se på TV på mornarna tog jag förgivet att ingen annan heller hinner det, men det var som sagt helt fel....

Direkt efter programmet fick jag en väldans massa grattis-sms och grattis meddelanden på Facebook!

 

TACK alla mina kära underbara vänner!  

Vi har ju en massa "tråkigt" arbete på landet som vi planerat att genomföra, som tex stubbfräsning, inköp av grus för att fixa till vår stora infart och bygga en parkering, bygge av vedbod samt bygge av den tidigare nämnda förrådsboden...

Så pengarna från vinsten läggs på detta arbete så att vi kan utföra detta i år istället för att sprida ut det över flera år som vi tidigare tänkt göra!

Skönt att få allting fixat på en gång nu när vi fick denna fantastiska möjlighet!

 
 
Ingen bild

Carina

30 mars 2010 11:12

Oj!!! Detta hade jag missat! Grattis! Var in på tv4:s hemsida och kollade klippet med dig (och familjen), jag tyckte du klarade det riktigt bra trots nervositeten! Grattis än en gång! Kram Carina

 
Åsa

Åsa

30 mars 2010 13:27

GRATTIS! Vad roligt! Det hade jag ingen aning om, men nu har jag kikat på tv4:s hemsida. Ni är ju för söta, skönt att se någon som desutomn visar att man blir glad över vinsten, alla andra brukar verka så oberörda. grattis grattis grattis, gör nått kul för pengarna med, inte bara inköp av grus =)
Kram.

http://asabengtsson.blogspot.com

 
Ingen bild

Älgarnas Ålderman

30 mars 2010 22:43

Gratulerar! Men köp nu en ordentlig Leica för pengarna och slösa inte bort dom på onödigheter....

;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 11 oktober 2023 15:45

Våren och sommaren har gått och nu är min och Romanos favoritårstid hösten här!   I våras träffade jag äntligen Eva, alias Eva-Britta igen. Vi ses så sällan men ändå är vi så nära. Vi var på Grand Hotel och avnjöt Afternoon tea som jag aldrig har...

Av Lena - 15 februari 2023 11:32

Återigen har det gått några månader sedan senaste uppdateringen.   I november fick Isabella och Emilio körtelfeber. Isabella var sjukare än vad hon någonsin varit och väldigt länge. Emilio var sjuk ett par veckor men hade svullna körtlar i flera ...

Av Lena - 12 oktober 2022 14:02

För 2 helger sedan var vi och firade Marita som fyllt år. Mycket tårta och godsaker blev det.             På jobbet har vi haft den årliga HLR-utbildningen. Det är så bra att få uppdatera sig.       Bästa Susanne fotade oss alla...

Av Lena - 21 september 2022 14:14

Tiden går så fort. Känns som att det nyss var starten på sommarlovet och nu är det redan höst. Emilio har börjat 2:an, Isabella 8:an, Theo fortsätter sin utbildning till sjuksköterska och Nike jobbar heltid. Fattar inte att jag har så stora barn!  ...

Av Lena - 25 juli 2022 17:14

Äntligen sommarlov!   Nike och Filip har tagit studenten båda 2:         Nike har även hunnit med att fyllla 19 år! Födelsedagen firande hon i Spanien tillsammans med Filips familj.       Vi får fira mer hemma nästa helg   . ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards