Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lena - 3 mars 2010 16:41

Har jobbat idag mellan 7-15.

En mycket lugnare dag än de dagar jag har jobbat hittills, så idag var det inga problem att gå hem redan klockan 15.


Igår insåg jag, på tal om arbetstider, att Theodor verkligen blivit bortskämd med att få vara ledig mycket samt gå hem tidigt.

Han frågade mig igår när jag skulle hämta honom idag, och då sa jag att jag kommer 16.30(då det har varit svårt att komma iväg tidigare från jobbet).

Han började nästan gråta och undrade om det alltid kommer att vara så att jag hämtar honom 16.30

Jag svarade att de (max!) 2 dagar som jag jobbar per vecka mellan 7-16 kommer jag att komma 16.30, och i hans ögon är det en ren katastrof att jag kommer så sent två gånger per vecka.... 

Nike däremot skulle kunna stanna till kl 20 om fritids hade öppet så länge, för hon älskar verkligen att vara på fritids!  


Ikväll måste jag åka iväg och posta ett Traderapaket. Det har blivit lite sämre med Traderaförsäljningen nu när jag jobbar, men jag har väldigt mycket sommarkläder som jag måste lägga ut nu under våren!  


Träffade även Ali-Reza på jobbet idag! Det var väldigt roligt att ses igen efter att vi inte träffats på jättelänge! Han och Salome har fått en liten son-Rastin! Alla 3 barn har ju varit så förkylda här hemma, så vi har inte kunnat åka och träffa Rastin ännu, men vi hoppas att det blir snart!!!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards