Alla inlägg den 16 december 2008

Av Lena - 16 december 2008 14:07

Morgonen började med 30 minuters strömavbrott! Och OJ vad man märker de stunderna HUR beroende man egentligen är av el! Ljuset går ju lätt att fixa med stearinljus, men att laga frukost!

Vi har allt bröd i frysen tex, så att tina några smörgåsar är ju svårt utan el! (dock finns det ju knäckebröd, men Nike är inte så förtjust i detta)

Och så läser man i Aftonbladet om några som är inne på 4e dygnet utan el!! 

Tänk bara på all mat i kyl och frys som måste ha blivit förstörd!


Jag har sovit så jättedåligt de senaste nätterna, så idag efter att ha lämnat barnen sov jag faktiskt 1 h med Isabella!

Och OJ vilken skillnad! På bara 1 h blev jag superpigg! :-)


På eftermiddagen när Romanos kom hem åkte Nike och jag till Willys och handlade lite mat.


Nedan en bild från gran-klädseln! En mycket USA-inspirerad gran är det, då de vanliga ljusslingorna var slut förra året så vi fick ta en färgglad sak som skiftar färg! :-)


Nike lekte med sina tjejkompisar Nadine och Erika på kvällen.  :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards