Alla inlägg den 12 december 2008

Av Lena - 12 december 2008 14:15

Idag på morgonen gick jag och lämnade Nike på dagis. Det är ju sista dagen idag att öva på lucia-sångerna (De lussar på måndag).

Nike fick även en liten hemläxa över helgen att öva på en sång som hon inte kan så bra.

Theodor var ju hemma även idag. Vi passade på att åka till IKEA och lämna tillbaka ett par backar vi köpt, samt åkte vi till Kista C och åt lite lunch och gick in på systemet för att handla en flaska vin till värdinnan på middagen som jag ska till ikväll! :-)


Johan hämtade barnen på eftermiddagen efter jobbet.


Vid 17.30 tiden hämtade jag och Bella upp Marianne och hennes son Adde i Hässelby, och därefter bar det vidare av mot Ekerö och hem till Linda! :-)

Där var även Eva och Lindas dotter Johanna och hunden Ludde!


Vi bjöds på glögg och tilltugg till förrätt, en god Taco-gratäng till huvudrätt och någon utsökt efterrätt som Linda själv hade komponerat ihop av vit choklad, kesella (tror jag) och grädde med bär i! :-)


En jättetrevlig kväll hade vi! :-) Isabella var lite gnällig emellanåt,men hon var nöjd med all uppmärksamhet! Marianne roade henne en stund med bla TV-tittande! :-)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards