Alla inlägg den 15 december 2008

Av Lena - 15 december 2008 19:02

Idag på eftermiddagen gick jag och Isabella upp och hälsade på på mitt jobb!

Isabella stortrivdes med allas uppmärksamhet riktad mot just henne! :-)

Jag fick en hel papperskasse med böcker av Sari! :-) Tyvärr hinner jag inte läsa lika mycket så att jag kan återgälda henne! :-(

Marianne fick återigen se en glad Isabella, men hade i färskt minne hur arg hon kan bli om hon åker i en bil när det kolsvart utanför fönstret! ;-) (resan hem från Linda i fredags!)


Efter jobbet gick vi och hämtade Theodor i skolan, och därefter gick vi vidare ner till Nikes dagis, där lucia-firandet började klockan 16! :-) De har ju som tradition att ha luciatåget ute! :-)

Försökte ta några bilder, men det är ju så svårt att få bra bilder i mörker!

Efter firandet serverades varm glögg med lussebullar och pepparkakor! :-)

Nike och hennes kompis Becky tog täten i luciatåget, så snabbt att resten inte hann med, samt sjöng de även högst av alla! :-)


På kvällen har barnen roat sig med att klä den äkta (nästan iaf!) julgranen!


Turbo lekte kurragömma på kvällen, och hittade ett riktigt bra gömställe! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards