Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Ett litet helginlägg :)

Av Lena - 27 januari 2013 13:21

Helgen har som vanligt gått i rasande tempo!

I fredags kväll premiärbadade jag, Nike och Theo i Beckomberga simhall efter att de renoverat hela hösten! 32 (!!) grader i stora bassängen!!! Såååå underbart härligt!

Nikes kompis Zarah var också med och tjejerna busade som galningar. Theo träffade kompisarna Arvid och Måns så det var full fart där också!

Tyvärr kunde inte Isabella bada denna gång då hon varit hemma från dagis 2 dagar med ögoninfektion.   


I går började vi dagen med Theos simträning i Vällingby simhall kl 8! Jag passade på att springa lite under tiden. Tycker det är så bra att passa på att träna medan man ändå väntar! Känns som onödigt slöseri på tid att bara sitta på en bänk i simhallen!  

Efter simningen åkte vi till Coop för att handla lite och där träffade vi på faster Jenny, farbror Hans och lilla Greta! Såå länge sedan och så kul att träffas!!!!!  


Kvällen var planerad att vara filmkväll hemma med familjen men den slutade så trevlig med att vi spontant gick bort till Eva och Janne och satt och pratade in på förnatten!

Nike har sovit borta hos Wilma från lör-sön så henne har vi inte sett mycket av!  


De ringde i morse från Bromma närakut och frågade om Romanos kunde ställa upp ett par timmar och jobba extra. Vi hade ju inget planerat så han jobbar mellan 12-18.  


Kommande vecka är fullbokad som vanligt! Imorgon är det fotodags inne i stan för ett ID-kort till jobbet. Därefter den syssla är en av de jag gillar minst, bilbesiktning!

Tisdag: Yoga tillsammans med Mona för mig och aktiviteter för stora barnen.

Onsdag: Ny barnvaktskandidat kommer hit och presenterar sig.

Torsdag: Pubkväll med jobbet för mig och scouter för Theo.

Fredag:  Ficklampekväll på dagis

Lördag: Kalas för Isabella samt en korttripp till Väddis!

Självklart även jobb, skola och dagis måndag-fredag  


I dag efter att Romanos slutat jobbet blir det deckarkväll med Johan Falk i huvudrollen! Sedan tidig läggdags då vi ska upp tidigt imorgon bitti!  


Ha en jättebra vecka mina vänner!  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 11 oktober 2023 15:45

Våren och sommaren har gått och nu är min och Romanos favoritårstid hösten här!   I våras träffade jag äntligen Eva, alias Eva-Britta igen. Vi ses så sällan men ändå är vi så nära. Vi var på Grand Hotel och avnjöt Afternoon tea som jag aldrig har...

Av Lena - 15 februari 2023 11:32

Återigen har det gått några månader sedan senaste uppdateringen.   I november fick Isabella och Emilio körtelfeber. Isabella var sjukare än vad hon någonsin varit och väldigt länge. Emilio var sjuk ett par veckor men hade svullna körtlar i flera ...

Av Lena - 12 oktober 2022 14:02

För 2 helger sedan var vi och firade Marita som fyllt år. Mycket tårta och godsaker blev det.             På jobbet har vi haft den årliga HLR-utbildningen. Det är så bra att få uppdatera sig.       Bästa Susanne fotade oss alla...

Av Lena - 21 september 2022 14:14

Tiden går så fort. Känns som att det nyss var starten på sommarlovet och nu är det redan höst. Emilio har börjat 2:an, Isabella 8:an, Theo fortsätter sin utbildning till sjuksköterska och Nike jobbar heltid. Fattar inte att jag har så stora barn!  ...

Av Lena - 25 juli 2022 17:14

Äntligen sommarlov!   Nike och Filip har tagit studenten båda 2:         Nike har även hunnit med att fyllla 19 år! Födelsedagen firande hon i Spanien tillsammans med Filips familj.       Vi får fira mer hemma nästa helg   . ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards