Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Lena - 22 januari 2013 09:08

Både Romanos och jag är lediga från jobb idag. Vi spenderar dagen på varsitt håll, jag och Musse är i Bålsta just nu för servning av bilen medan Romanos är hemma i Bromma och ägnar sig åt tandisbesök med Theodor :-)
Så perfekt att man kan dela upp sysslorna så att man får dubbelt så mycket gjort!

Tog en promenad hem till min pappa för att vänta på att bilen ska servas klart och på vägen hit passade jag på att ta ett sista farväl av min mamma! Hennes gravsten kommer inte att finnas kvar mycket längre så det var sista gången jag var där... Jag vet ju dock att hon inte finns där längre eftersom hon lämnade sin kropp lång tid innan hon begravdes!

Min älskade mamma! Hoppas du vet hur glad jag är för alla våra fina stunder och samtal vi hade! Tack för att du lät mig vara med dig hela vägen i din sjukdom och lät mig få dela alla känslor med dig!
Jag har verkligen lärt mig hur viktigt det är att vara öppen och ärlig i livet och jag lever verkligen efter ledorden kärlek, ärlighet och öppenhet!
Jag älskar dig mamma!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards