Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Lena - 30 juli 2011 20:43

Jag höll på att städa barnens rum under dagen och när jag kom ut i köket mötte mig den här bilden på näthinnan :


 

Hmmm...... Men det är ju SJÄLVKLART mattes fina kille iallafall!    


 

De två sötnosarna har somnat på golvet under TV-soffan! TILLSAMMANS!   


 

Musse är inte sen på att lägga sig på frambäddade saker! (Som han är övertygad om är framtagna enbart för honom!)

Lägg märke till Turbo som ligger på andra sidan av kistan!  


Några övriga bilder nedan!


     

Theodor har maskerat Nikes stora kyckling i diverse saker!  

Av Lena - 30 juli 2011 20:22

Jag verkar ha tagit en långsemester från bloggen med tanke på hur länge sedan det är jag uppdaterat den!


Vår stora tjej har hunnit fylla hela 8 år! Hon och farfar Per hade dubbelkalas i Skälby!


 

Pappas stora tjej!  


 

Morfar och Farfar!


             

Greta sitter och myser hos Maria! Det är verkligen inte klokt vad tiden går snabbt! Det känns som i går som jag var och köpte kläder till Greta i storlek 44 och nu har storlek 68!!  


Mycket av tiden som gått har vi spenderat på Väddö förstås! Nike och Theodor är med Maria, Johan, Anna & Viktor nere på Öland!


Söndag den 24/7 åkte jag och Bella på en dagsutflykt till Köping för att titta på bla Musse som skulle ställas ut!

Eftersom det inte är min favoritsysselsättning att ställa ut hundar hjälpte Nettan och Ida mig med att visa upp Musse!

Vi visste ju redan att vi har en jättefin vovve, men det är ju väldigt roligt att höra att fler tycker det också!   


 

Ida friserar Musse innan utställningsdags!


           

Isabella står i regnet och tittar på när Musse "uppträder"   


Idag jobbar Romanos extra så vi är hemma i Bromma över helgen! Återvänder till Väddö nästa vecka!

Isabella har varit ute på gården och cyklat ca 100 varv (känns det som iaf).

Det är så härligt att alla är ute och umgås!


Vi träffade Tulay, Elin och Elias också! Elin går ju med Isabella på dagis! Det var 2 glada tjejer som möttes efter flera veckors uppehåll!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards