Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Lena - 1 juli 2011 13:03

Dagen innan midsommarafton ringde min pappa och frågade vad vi skulle göra på midsommar och om vi ville komma och äta med Marita och honom.

Jag svarade att Romanos skulle jobba men att jag, Bella och Musse gärna kom och åt!

Sagt och gjort, vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och prat! Självklart även den "obligatoriska" läsningen av bok!  


   

Maritas katt Lucifer var MYCKET skeptisk till den varelse som kommit in i hans hus, så han tyckte det var bäst att hålla sig på säkert avstånd ute på tomten tills vi hade lämnat stället!  


Efter middagen åkte vi till Brommaplan och hämtade Romanos som hade jobbat klart för dagen!


TACK för en jättefin midsommarkväll!!  

Av Lena - 1 juli 2011 12:55

Några dagar i slutet av juni var jag och barnen på Väddö med Karin och barn!

Karlarna var hemma och fick roa sig med att jobba medan vi slappade och njöt av sol och värme!  


Barnen lekte så fint tillsammans och roade sig mycket själva så Karin och jag fick mycket tid för att umgås och prata!  


     

Helt plötsligt sprang Musse i vattnet efter Theo och började simma! Theodor tyckte det var väldigt häftigt att Musse kunde simma utan att någon hade lärt honom!  


 

En blöt vovve!   


   

Alla barnen på samma bild! Helt otroligt!  


   

TACK för fyra jättehärliga dagar!     


Karin och jag har även bokat en kryssning till lite senare i höst, en riktig tjejkryssning!

För många år sedan åkte vi på kryssning tillsammans ca 1 gång per månad, så nu är det dags igen efter ca 10 års uppehåll! Kanske inte en gång per månad men...  


Av Lena - 1 juli 2011 12:45

Lägger in ytterligare några bilder från Pärnu!  


                 

Nike ville också gå på någon behandling och valde barnmanikyr! Nagellacksfärg fick man välja bland många olika, och Nike valde ILLGRÖN!  


    


Isabella började springa efter en tjej som joggade om oss!


               

Vårt hotell i skymningsljus!


         

Observera Isabella som springer före mig och Nike iförd endast blöja! Vilken fart!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards