Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Lena - 5 juli 2011 15:03

Äntligen äntligen fick vi träffa våra gamla vänner från Bålsta, Linnea, Emilia och Petra!

Vi hade bokat in en dag för Gröna Lundsbesök!

9 h långt blev besöket och många karuseller hanns med innan det var dags för hemfärd!


Linnea och Theodor har ju känt varandra sedan de var 4 månader gamla! Det märks så väl, för de leker så fint ihop trots de långa uppehåll som oftast går mellan våra träffar!


             


TACK allihopa för en så fin dag!!!!   

Av Lena - 5 juli 2011 14:52

V.26 hade Nike och jag bestämt att vi skulle ha några aktiviteter bara hon och jag tillsammans!

När jag väntade Isabella lästa jag mycket litteratur om just "mellanbarnet", hur detta ofta kommer ikläm mellan den yngsta och äldsta, och efter ha läst allt negativt som stod om att vara mellanbarn känns det mycket bra att Nike får lite extra tid!


På tisdagen gick vi på bio i Kista och såg "Rio"! Åh vilken bra och fin film!


Vi hade bokat en dagskryssning till Mariehamn på torsdagen med VikingLine!


 

Vi började dagen med att äta lyx-frukost! Jag fick t.o.m ett glas champagne till min frukost!


 

Och när vi kom till lekrummet träffade vi Greta och hennes mamma Susanne i bollhavet!

(Greta är Isabellas dagiskompis!)


     

Lite spel blev det förstås!


 

Även en promenad hann vi med innan det var dags för fartygsbyte i Mariehamn för hemfärd!


     

Så mysigt att bara åka iväg vi två!


Theodor var på seglarläger hela veckan så han roade sig också!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards