Alla inlägg den 3 september 2010

Av Lena - 3 september 2010 15:18

Jag måste bara skriva att jag är SÅÅÅ LYCKLIG idag!   

Jag var på ultraljudsundersökningen för njurar och buk i morse, som jag väntat på eftersom jag helt plötsligt fått oförklarlig hematuri.

Efter 10 minuters undersökning sa doktorn att allting var helt normalt!

Eventuellt kunde hematurin bero på något blodkärl som brustit.   


Det går inte att förklara hur lättad jag känner mig och hur lycklig jag är att få vara frisk ett tag till!

Jag är verkligen ingen hypokondriker, och har varit till läkare max 5 gånger under hela mitt liv (varav flertalet gånger har varit UVI:er när jag var yngre), men den här gången var jag verkligen säker på att det var något som var allvarligt fel!

Jag frågade även läkaren om han tyckte att jag kunde springa tjejmilen på söndag, och det tyckte han absolut och önskade mig lycka till!  


Det är jag och några tjejer från jobbet som springer! Mina vänner har dock gått in riktigt hårt för detta lopp och tränat järnet! Jag däremot gör som vanligt, satsar på att komma runt!  


Har varit hemma med Isabella idag då dagis har planeringsdagar!

Fixat lite, bla städat balkongen och satt upp 2 anslagstavlor i köket.


I morgon börjar jobbet för mig igen efter den långa sommaren! Det ska bli så roligt att få komma tillbaka nu! Nu känner jag mig verkligen klar med ledigheten för den här gången!   


Har även fått läsa ett annat jättepositivt besked idag! Det var bloggaren Vimmelmamman som hade ett läkarbesök inbokat för att få besked om sista röntgen som togs, för att få reda på om hon fått ev spridning av sin coloncancer som opererades för 2,5 år sedan!

INGEN spridning!! Så fantastiskt besked!!!   

Hon är ju en kvinna som lever som jag försöker göra, leva VARJE dag och göra det man känner för NU, inte SEN!   


Nu ska jag vänta på att Theodor och Nike kommer hem från skolan! De ville gå hem själv idag!

Sedan är det dags att bege sig in till stan för att hämta ut nummerlappen till tjejmilen!


Kram på er alla mina vänner!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards